Megalkuvás és szabályok nélküli rock’n’roll, elsöprő energia, ami az élő fellépeseken olyan hatást vált ki a közönségből, amit leginkább a hatvanas, hetvenes évekbeli koncertfelvételeken láthatunk. Az
Ivan & The Parazol közel évtizedes fennállása alatt bebizonyította, a kétezres években is felnőhet egy új beatnemzedék, akik az egykori garázsos, hardrockos, bluesos hangzásokból kiindulva képesek
moderné tenni a rockzenét. Azt vallják, másnak lenni mindig előny, és sosem hátrány, s ebben a szellemiségben már most olyan utat jártak be, ami kevés magyar zenekarnak adatik meg. Nemcsak a
hazai nagyszínpadok fellépői lettek, de világszerte is több száz koncertet adtak.

2020 márciusában egy különleges külföldi vendéget hívnak el az UP színpadára. A DeWolff egy holland pszichedelikus rock’n’roll trió. Legújabb lemezük január 10-én jelentetett meg a holland trió , amelyet egy négysávos magnó segítségével vettek fel. A különleges anyagról a második felvezető dalt ismerhetjük meg, amely hivatalos videón debütált.

„Nem használtunk dobokat, Hammond-orgonát és gitárerősítőket sem a lemez felvételénél.” Ezzel az idézettel vezeti fel a csapat ’Tascam Tapes’ nevű új albumát, melyet turné közben írtak meg, adtak elő és rögzítettek mindössze 50 dolláros költségvetésből. Ezzel szemben az anyag hangzása olyan, mintha több mint egymilliót költöttek volna rá. A csapat hetedik albumát egy bőrönd méretű stúdióval vette fel. A ’Tascam Tapes’ felvételét egy „Tascam Porta Two” nevű négysávos kazettás magnóval készítették. Ez a gépezet egyébként a nyolcvanas években készült, mindössze egy ritka hangzású sampler és dobprogram, egy elemes szintetizátor és gitár hallható a felvételeken, amelyeket direkt a Tascam kimeneteibe kötöttek be.

Az Ivan and the Parazol 2019 márciusában jelentette meg Exotic Post Traumatic c. albumukat a holland Butler Records kiadásában. A felvételeket Los Angelesben, a legendás EastWest stúdióban rögzítették, ahol többek között Frank Sinatra, a The Rolling Stones, Michael Jackson és a Foo Fighters is dolgozott. A munkát a Grammy-díjas hangmérnök és zenei producer, Wil Anspach irányította. Két dalban a Crystal Fightersből ismert Ellie Fletcher is közreműködött. A lemezbemutató turné Európa nagyvárosaiban indul, majd a hazai helyszínek után a lezárása Amerikában lesz.

Az Ivan & The Parazol rövid idő alatt lett komoly tényező a hazai zenei életben. Azzal a Take My Hand című számmal robbantak be a köztudatba, amit 2014-ben az amerikai SXSW Fesztivál reklámzenéjének is használt. Debütáló lemezüket, a Mama, Don’t You Recognize Ivan & The Parazol?-t már teltházas koncerten mutatták be Budapesten. A zenekar a kezdetektől hangsúlyosan építi külföldi karrierjét is.